Magyarországon a leglátogatottabb Syberia oldal
Tartalom
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Benoit Sokal
 
Syberia 1 Végigjátszás

  Syberia 1

A történet Valadilene-ben kezdődik. Mikor vége  a bemutató videónak,  próbáljunk felmenni a lépcsőn, de nem megy, ezért kapjuk fel a táskát,de mivel ez sem sikerül,beszélgessünk el Momo-val,aki a sarokban rajzolgat.Jót eldumcsiztak,és  most lépjünk oda a recepcióhoz. Vegyük fel a kis kulcsot,majd rakjuk a bábu hátába!(bal gomb,és kiválasztod a tárgyat!)Nyomjuk meg a gombot,és már itt is van a segítőkész recepciós,akit ha szépen kérünk,felviszi a táskát!

AZ EMELET:A miénk a 6-os szoba,ahol az éjjeliszekrényen vár a fax-1! 12-458-902. ez a főnökünk száma! Hívjuk fel, mire Marson elküldi a fax-2-t! Megint le kell menni,ahol a recepción már ott is van a fax-2! Beszéljünk a bácsival,és ha jól csináljuk,Momo megsértődik,és ledobja a fogaskerekeket a földre,amit mi erőszeretettel fölszedünk! Most már nem esik a z eső,ki is megyünk a városba.Induljunk el balra a pék felé,amíg egy olyan házhoz nem kerülünk,aminek mindkét oldalán egy-egy pad van. Az egyiken ott van egy újság , melyet el is olvashatunk. Menjünk be a házba,és  adjuk a kis robot kézébe a fax-2-t,mire az  kinyitja a kaput. Bent a túlsúlyos csávó már tárt karokkal vár minket.Üljünk le,és beszéljünk vele minden dologról.Mikor kitessékel minket,vegyük el a kulcsát a gyárnak a fogas mögül.Most húzzuk el a csíkot ,mert az öreget nem szabat zavarni.Most induljunk el visszafelé,de ha elértük a hotelt,ne menjünk be,hanem irány a templom!A kapu zárva!A fenébe! templom végében van egy ajtó,ami a sekrestyéhez vezet...Az már nyitva van!A templom bendőjébe vezető ajtó ugyan tárva,de itt is jól elleszünk.Az oltár mögött van egy kis feszület!Vizsgáljuk meg,és kattintsunk rá!Elfordítjuk,és meglátjuk a kulcsocskát!Vágjuk zsebre,majd nyissuk ki vele a barna szekrényt!A 3. fiókban van a Lila lyukkártya,és miután kivettük,fordítsuk el a fehér kart,és vegyük ki a többi tárgyat is!Ha megvan,menjünk a templom tornya felé!Ott van a felvonó,ami (milyen meglepő)nem működik!Rakjuk bele a fogaskerekeket,úgy  ahogy Momo tette!Erre beindul csak meg kell húzni egy kart!Mire fönt vagyunk,meglátunk egy kis automatont!A hátán lyuk van!Tömjük be!Igaz Kate nem egy orvos,de csak rakjuk bele a Lila lyukkártyát! Hű,  azt a mindenit! Most életre kelt! Beindítja a temetési zenét(szerintem nem elég rock-os,de tűrhető!),mire a Robot, ami a Kripta tetején üldögél, leveszi a kalapját! Annyi baj legyen!A szekrényből kivett kulcsot tegyük bé a kalapjába!Ezek után már be tudunk menni!Most Lent nyissuk ki Hans sírját!Tök üres,csak néhány cucc van benne!Azokat is kiszedjük!Nem tudom,de elég morbid lehet,ha egy rokon jön látogatni a sírt mit hisz,de nekem az első ötletem az lenne,hogy Hans egy Zombi!Most menjünk ki a hotelig.Azzal szemben van a gyár,amit a kulccsal ki is tudunk nyitni!Dél-kelet felé kell menni!Ott lehet látni a Voralberg-kúriát,de mivel a kapu zárva,kerüljük meg a házat.Ott a kis felvonó,amihez kell egy kulcs.Menjünk tovább a labirintusba,ahol a kútban megtaláljuk a kulcsot.Menjünk vissza,és az immár működő létrán fel is mászunk.Menjünk balra és a padból vegyük ki a tintát és a naplót!Menjünk a szekrény mögé és kapcsoljuk fel a lámpát.Erre megjelenik Momo , aki arra kér,hogy rajzoljunk neki mamutot!Vegyük el a papírt és menjünk vissza a szekrényhez,ahol a falba vésve van egy mamutrajz.Satírozással lemásoljuk,és ezután kövessük Momot.Ott várakozik a patak mellett , a lépcső előtt.Menjünk fel a gátot kinyitó primitív szerkentyűhöz.Be van ragadva,ezért kérjük meg Momot , hogy segítsen!A kis looser!Eltörte!Tegyük el a botot,és piszkáljuk ki vele a csónak melletti evezőt.Rakjuk a törött rúd helyére,és Momotól kérjünk újra  segítséget!Ezzel kinyílt!Most át tudunk menni a folyón,be a barlangba,ahol a mamutbábu hever.Menjünk vissza a gyár bejáratához,és menjünk északnyugatra.Ott a fészernél húzzuk meg a kart,ami elviszi az akkumulátorszerű gépet a gyárba.Menjünk délnyugatra az elágazásnál!Mikor a gyárban vagyunk,menjünk fel a kis lépcsőn,addig a szobáig , ahova be tudunk menni.A szoba hátsó felében van egy polc,aminek jobbról a 2. könyvét kihúzva,előugrik egy zenegép.Miután lejár a zene,tegyük bele a Hans-sírból hozott hengert.Elég ijesztő bejátszás következik!Menjünk le a lépcsőn és menjünk balra!Egy szobában van Oscar fellógatva.Eresszük le és beszéljünk vele!Miután dumáltunk,a tőle kapott kártyával battyogjunk ki a szobából.Kint kapcsoljuk be a targoncát,ami kiviszi az akkumulátort a helyére!Menjünk jobbra,egészen a másik szobába!Ott  húzzuk meg a láncot ami olyan mint a WC -lehúzó,és húzzuk meg a kart!Menjünk fel megint a lépcsőn,de egy emelettel feljebb,és vizsgáljuk meg a vezérlőpanelt!Tegyük a nyílásba a lyukkártyát,és húzzuk meg a karokat!A lent levő karral válasszuk ki a sárgásbarna színt!A lábak készen vannak,ezért vigyük el Oscarnak!Ő lábra áll,és elmegy az állomásig.Kövessük!

Északkeletre menjünk,ahol vár a mozdony.Benne van Oscar,aki a jegyet kéri,és mint valami skizofrén,átalakul jegyárussá!Fel kell húzni a mozdonyt,ezért lépjünk ki a kabinból és menjünk az  ellenkező irányba (akkor,amikor a kinti vonatajtó előtt állunk), tehát ne arra ahonnan jöttünk!Ott tekerjük el a kereket és húzzuk meg a kart!Oscarnak már csak oda kell adni a jegyet és az engedélyt,és már indulunk is!

 

 

Barrockstadt

 

 

Beszéljünk Oscarral.Ő azt mondja,hogy a vonatot itt is fel kell húzni!Szálljunk le a vonatról,és menjünk a mozdony hátulja (!!!) felé,és utána tovább a folyó mentén,egészen addig,amíg már nem világít sárgán a karika-kurzor.Ott kattints még mindíg,mintha ott is világítana a gyűrű,és sikerül továbbmenned.Né-má,megvan az állomásfőnők !Vegyük föl a fődrül kampót,és beszéljünk vele mindenről!Ha jól csináltuk,akkor elmegy.Kövessük, beszéljük vele megint.,most menjünk tovább a folyómentén,addig,amíg Kate fel nem kiállt,hogy megtalálta a felhúzó szerkezetet!Értesítsük Oscart!Neki is van híre!A Rektorok kerestek minket.Ezért fel kell mennünk a lépcsőn,és ki a kapun.Menjünk jobbra,és ott is le a lépcsőn.Beséljünk a bárkában álló oroszokkal.100 dollárt kérnek.Vissza a lépcsőn és tovább egyenesen fel,és megkerülve a zenegépet,be az egyetembe.Menjünk balra,és be az utsó szobába.Beszéljünk a rektorokkal,és utána ki a szobából és most jobbra kell menni.Ott van a könyvtár,ahol le kell menni a lépcsőn és felvenni a kissrác kék könyvét.Vissza a lécsőn és keressük meg azt a létrát,amin fel tudunk menni.ott van egy könyv,vegyük is ki.Le a létrán,ki a szobából,tovább jobra.Beszéljünk a professzorral,aki egy mammutmániás.Menjünk el a mammutbabáért a vonatba,és adjuk oda neki.Ő bemegy a szobába,ahova mi követhetjük.Vegyük el a szekrényből a hengert,az asztalról a fogót és az üvegcsét.Most menjünk és beszéljünk az állomásfőnökkel.Ő kinyitja a kertkaput,ahol vegyünk le egy pár piros bogyót!Menjünk,és adjuk a madaraknak,akik nem engednek fel a lépcsőn.Fönt a fogóval vegyük el a tojást.Most menjünk a tér közepé álló zenegéphez,és menjünk oda ahol már van egy tojás,és mi tegyük a kakukktojást mellé.Menjünk le és húzzuk meg a kart.Uri Geller segtett! -1,2,3,Műköggyé!.Irány a rektorok!Miénk a zsé,adjuk a ruszkiknak,akik nekünk adják a kulcsot a gátvezérlő panelhoz.Nyissuk ki és hívjuk fel a táblán levő számot. #41* Ezeket kell megnyomni ha a nő befejezte a beszédet.Semmi.Telefont eltenni,és írjuk a panelba a következő számokat:4-2-*
Vissza az oroszokhoz,akik odébbállnak.Most megint állítani kell a záron, most:4-1-*.A bárka elmegy,mi pedig utána.Menjünk a vonat orrához,mert ott álnak az emberek.Átdobják a kötelet,amire rárakjuk a kampót,és a vonat úton van.ismét kövessük a mozdonyt,és szálljunk fel.Most is ellenkező irányba menjünk le mert ott van a gép.Felhúzzuk,de a professzor hív,nézzük meg az előadást.Be az egyetemre,fel a szemben levő lépcsőn,és most figyeljünk!Most menjünk a laboratóriumba, és vegyük föl az asztalról a mammutbabát, és egy könyvet. Most beszéljünk a proffal, és menjünk a vonathoz.Húzzuk fel a vonatot, és menjünk be a vagonba. Tegyük a babát az asztalra. Beszéljünk Oscarral.Száljunk ki, és beszéljünk a jegyárussal.Vízumot kell adni neki, de azt csak a falban lehet kapni.Sebaj,kerüljük meg a bódét,és menjünk fel a lépcsőn. - Beszéljünk Malatesta kapitánnyal! Nem akar vízumot adni, mert szerinte katonák vannak a falon túl. A  távcsőbe kell néznünk.Állítsuk élesre, és jól látható, hogy az öreg egy fadarabtól van berezelve. Most menjünk az asztalához és kattintsunk a törött szemüvegre. A fickónak igen rossz a látása. Töltsünk bort a poharakba, és egy kis Yangala-Cola gombaport is, majd itassuk le a kapitányt. Miután megitta, belenéz a távcsőbe és hibáját megvallva bocsánatkérések közepette átadja a vízumot. Adjuk a vízumot Oscarnak, aki ad egy jegyet, amit oda kell adni Oscarnak. Csu-csú!

 

Komkolzgrad

 

Szálljunk le, és beszéljünk Oscarral, aki a mozdonyban van. Milyen meglepő: a vonatot fel kell húzni. Na, akkor menjünk tovább, és másszunk fel a bazi nagy robot-figurába. Fel a vezérlőpanelbe. Tegyük el a polcról a hengert, a tervrajzot, meg a kulcsot. A kulcsot beledugjuk a gépbe, és előre toljuk a kart kétszer. Most, ha megnyomjuk a piros gombot, felhúzódik a vonat. Most a kart kétszer hátra… Szálljunk le, és keressük meg Oscart. Szedjük fel a konzervnyitót, és szálljunk le. Vissza a géphez… Ha fent vagy, csak egyet menjünk előre, szálljunk le, és vágjuk ki a falat! (?) Menjünk be, és a polcról vegyük fel a Woo-Doo babát.(Igazából az egy gyújtógyertya) Mindent vissza a helyére, és menjünk le a pincébe. Végig kell menni a peronon, és lemenni a lifttel. A gyertyát berakjuk a generátorba. Menjünk végig, és hívjuk a liftet. Fent induljunk el jobbra, fel a lépcsőn, és az orgonistának nézzük meg a kezeit! Na, vajon kié az a pár kéz? Mivel le van rögzítve egyelőre, vegyük el a csavarhúzót, és menjünk vissza a lépcsőn. Most menjünk balra, ahol egy táblát látunk felcsavarozva a falra. Ha leszedjük, kiderül: Az egy lépcső. Menjünk fel, és be a kis bódéba. Nem kell kopogni, csak a férfire kattintani. Megállapodunk vele, hogy visszaadja Oscar kezeit, ha elhozzuk neki Helena Romanski-t, az énekest!  Hát, inkább egy új mozdonyvezetőt kéne keresnünk, de ha már így állunk… Menjünk be a felfüggesztett szobába, ahol nézzük meg a kis éjjeliszekrényt. Számla, számla, számla…Hopp, egy könyv! Benne van a Frank Malkovitch-al  közös koncertjük, vagy mi. Mivel  Frank anyával úgyis egy ágyban alszik, hívjuk fel őket. Kiderül, a nyugdíjas nő Aralbadban van. Valami öregek otthona. Na, ezt elmondjuk a tolvajnak, elküld az űrhajós-alkoholista Borishoz. Beszállunk a kinti masinába, és eljutunk a pirospozsgás arcú férfihez. Menjünk el egészen fel a lejtőn, ameddig egy űrhajó kabinjához vezet! (ne a lépcsőn menj fel a rakétához!) Szálljunk be, és beszéljünk vele addig, amíg ki nem megy piáért. Akkor a polcról vegyük el a kulcsot, hátulról pedig a vodkát. Lépjünk ki, és meglátjuk hogy a szerencsétlen átzuhant a korláton, és elájult. Menjünk oda a vezérlőpulthoz, és használjuk az új kulcsunkat. Menjünk Boris mellé, és tekerjük el a kereket, hogy vizet juttassunk a csatornákba! Irány vissza a pulthoz, és mozgassuk a karokkal a részeges űrhajóst a cső alá, és a gombbal öntsük le egy kis hidegvízzel. Ettő felébred és lehet vele beszélgetni…

Menjünk el a piros repülőgéphez és játjuk körül. Egy légajó van a magasban, ami körül madarak repkednek. Vallassuk Borist a hajóról, aki később odaadja a kulcsát. Menjünk fel, de milyen meglepő, nem működik.  Beszéljünk Borissal erről is. Utána induljunk a vezérlőterembe és a csavarkulccsal hozzuk helyre a panelt! Emeljük fel a fémlapot és kössük össze a két vezetéket! Aztán toljuk fel a kör alakú kart. Most vegyük elő a vérellenőrző eszközt és vigyük le Borisnak, akitől vért kell venni! Futás vissza a terembe és ellenőrizzük a vérét. Naná, a férfi sokat ivott.  Kattintsunk a dobozra, és Kate is vért ad. Ezt már elfogadja a gép. A bal szélső gomb megnyomásával Boris felemelkedik. A sárga lámpa kigyullad. Nyomjuk meg a gombot, amin két nyíl áll, és amikor azt mondja, hogy készen áll, nyomjuk meg a háromszög-gombot! Siker! Irány a kilövőszerkezet alja és vegyük fel a kurblit, amit Boris otthagyott! Menjünk fel a toronyba (el Boris lakja mellett) és a kurblit használva szabadítsuk ki a robot-sast ami elzavarja a madarakat! Irány a léghajó, és Indulás!

Aralbad

Egy csodás orosz gyógyfürdő parkjában vagyunk, ahol már hó is esik. Láthatjuk, hogy a vonatunknak itt is van egy állomása. A szökőkút mellett elsétálva menjünk be a fürdőbe. Bent faggassuk Felix Smetana-val a recepcióst, amiről csak lehet. Mivel nem vagyunk vendégek, elzavar, de a hallban bent maradhatunk. Nézzünk körül, és lessünk be a takarítói szekrénybe. Tegyük el a mosószert, és menjünk ki az udvarba. A szökőkút felhabosítja a tisztítószert, és minden csupa maszat lesz. Az előszobába visszaérve húzzuk el a függönyt, és panaszoljuk el Felix-nek hogy milyen mocskos minden. Ő kimegy, mi pedig szabadon ólálkodhatunk, amíg takarít. Nézzünk bele a könyvbe a pult mögött: Helena Romanski, 5/6/1981 Tehát még itt van. Azt is látjuk, hogy a kódja 1270, ez fontos lesz! Nézzünk bele a brossurába, és jegyezzük fel a telefonszámot! Már csak egy dolgunk van, megnyomni a piros gombot, és besétálhatunk a Fürdőbe!

Bent fussunk egy félkört! A bejárattal szembeni szobában találunk egy üvegpoharat, szükségünk lesz rá! Ha ezen az úton továbbmegyünk, egy zárt ajtót látunk. Forduljunk vissza. Visszafele menet találkozunk egy Jamessel, a robottal, akitől megtudjuk, hogy Helena a Stégen ücsörög. Menjünk a kijárathoz, de Helena 1270 kódját nem fogata el. Mostanra az eddig zárt ajtó a fürdőben nyitva lett, találunk is benne egy kártyát, aminek 0968 a száma. Ezzel nyílik a stégajtó. Menjünk ki, és vegyük fel a maszkot. Kint beszéljünk Helenával, aki nem tud jól járni, és James hordja ki-be. Kongassuk meg a harangot, ami egy kampón lóg, de James nem jön, mert nem hallja. Vegyük le a harangot a kampóról, és menjünk vissza Jameshez, hogy jöjjön velünk, de csak a kongatásra megy ki. Ezért a harangot visszafele menet akasszuk az ajtó közelében levő kampóra! Ezt már meghallja, de azért még szólnunk kell neki, és akkor végre kimegy Helenáért. Bent már tudunk beszélgetni vele.

Bent hívjuk fel a hallban feljegyzett számot, és kérjük meg az úriembert, árulja el a Blue Helena receptjét. Íme: Egy adag vodka, egy adag Kék Curacao (kürásszó), egy adag méz, egy kis citrom és jég. Nyissuk ki a bárszekrény alsó ajtaját! Tegyük el a citromot és a megkeményedett mézet! Menjünk el a gyógyfürdőbe, a melegvízhez, ahol az emberek sakkoznak! Forgassuk el a kereket a falon, hogy felmelegítsük a vizet, majd helyezzük a mézet a vízbe, és már kész is! Irány a bárpult!
Bárpult - Menjünk közel a bárpulthoz! A citromot a facsaróba,(felső sor bal oldal) a folyékony mézet az üres gyűrűbe. (felső sor jobb oldal)! Vegyük fel a tekercset meg a likőrös papírt a hangjegyekkel! Illesszük a vodkát a méz mellé felülre. Nyomjuk meg piros I/O gombot, és bekapcsol. Most jön a neheze, itt elég pontosan kell csinálnunk.

1.: Balról a második billentyű violin kulcs módban(vodka).

2.: Balról a harmadik billentyűt basszuskulcs módban!

3.: Méz gomb

4.: Citrom gomb

5.: Hópehely gomb

Ha a bárpultos ember gombjára klikkelünk, az üdítő fálrázódik, és Helena iszik belőle. Ha ügyesek voltunk, Helena dalra fakad tőle. Beszéljünk Jamessel, akitől megtudjuk, hogy Helena régen üvegpoharakat tört szét az énekével. Füleket befogni, és ha a pohár a pulton van, Helenát kérjük meg még egy dalra!

 

Komkolzgrad

Ez az őrült elfogja Helenát, de nekünk van egy konzervnyitónk, azzal szétvágjuk a lakatot. Az orgonista robot kezeit lecsavarozva már indulhatunk is kifelé. De Borodine elválaszt minket Helenától, és ő a robotkézzel együtt a vonathoz slisszol. Mi induljunk a bányalifttel kifelé, a szellőzőig, és másszunk ki rajta! A vonat még nem indulhat, mondja Oscar, hisz a gigászi robot túl közel! Másszunk fel rá, és jöjjünk hátrább. Igen ám, de a munkásgép lábából kiáll egy rúd, még mindig nem indulhatunk. Menjünk a berobbant bányafelvonóhoz, és hozzunk egy kis robbanószert a mellette levő ládából. Tegyük a gépezet lábára, és futás vissza a vonathoz!

 

Aralbad 2

Miután leszálltunk a vonatról, menjünk a peron végére és csevegjünk Oscar-ral! Húzzuk fel a vonatot!
Menjünk vissza az épületbe, és csengessünk Felix-nek! Majd beszéljünk Oscarral újra! Valaki egy csomagot hagyott a recepción nekünk, mondja Felix, ezért nézzük meg a kis Mamut robotot! Menjünk Helenához a bárpulthoz, beszélgessünk, és menjünk ki a stégre.
Kint a stégen végre beszélhetünk Hans Voralberg-gel!! Hans kéri Katet, hogy menjen vele, de a főnöke telefonon üzeni, hogy induljon vissza New Yorkba! Egy csodás bejátszásban minden eldől. Ez a játék vége, remélem sokat segíthettem nektek! Sziasztok

 

mEDVE01


 

 
Chat!!!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Enyien voltatok:)
Indulás: 2006-09-10
 
Videók
 
Syberia 2 szereplők és szintek
 
Dolgaim
 
Szavazz!
Várod-e a Syberia 3-at?
Legyen Syberia 3?

Igen, mindennél jobb lesz.
Igen, de ez már nem lesz olyan jó.
Sajnos nem, mert a 3D elront mindent.
Nem, ez a folytatás nem is lesz sikeres
Nem, egyáltalán nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Tartalom

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal